Malam ke-15 Ramadhan

By issey on 9:13 AM

Filed Under:

wah..baru malam ini aku dapat jenguk kembali ke dalam blogku ini. sudah lama aku tidak update blog nie.. Ada yang sudah complain aku tak update blog.. Bila aku buka blogger hari ini, aku terkejut sebab blogger dah update kebanyakan funtion yang ada..semuanya nampak serba baru. aku jadi seperti jakun dan pelik..haha. macam tak pernah buka blogger..haha. Malam ni aku dema, dah 2 hari 2 dema nih..sebab kena air hujan di pagi hari. Ini semua gara-gara nak pegi sahur kat mapley..masa tu hujan lebat, Nazri, Wan, Man and hadi berkeras nak pergi jugak..aku follow jela.. Alih-alih aku sorang yang demam..huhu.

1 comments for this post

ezo

tu la..
sape suruh biar blog berhabuk..
huhu..

ko demam?
ciannya..
semoga cepat sembuh..
:D

Posted on September 14, 2008 at 4:26 PM  

Post a Comment