eNjoY ke MelAka

By issey on 12:39 AM

Filed Under:

Pada hari sabtu ( 26112008) yang lepas aku, gadi, man, nayie dan fat(awek hadi)..hhihi pergi melaka.pergi kat rumah wan sebab akak dia kawin..pergi jela sebab akak member kawin..kalu wan kawin tak nak aku pergi tengok..haha. tapi wan nih bukan ade awek pun, so lambat lagi dia nak kawin..cari awek pun susah..haha.














Kitorang bertolak dalam pukul 11 lebih, sebab hadi punye hal la ni..nk melabur la hape lah..kecoh vetol..haha.padahal kitorang bangun lambat..hihi. Ni gambar on da way pergi melaka...hadi yang drive..sebelah tuh fat..hadi punye awek..hehe. aku, man dan nayie duk belakang jer..cam boss gitu..haha. hadi bawak laju gak dalam 120 ~130 km/h.. fuh..nk tercabut telinga seh.. dalam kul 1230 kitorang sampai kt rumah wan kt sg. udang..tp sebelum tu pergi cari seri dulu..sebab nak suruh dia tunjuk jalan pergi rumah..dia pun nak pergi rumah wan gak. dalam 1230 kitorang sampai kt "LORONG KUTUK MUSA" pergh...nama cam hebat tuh..haha. lorong paling famaous kat melaka..kalah lorong haji taib kt kl nih..hehe. sebab tu wan suka balik kg.. ;)




wan nih kejam giler..pergi umah dia bg makan tapai dan air kosong jerk...???
kedekot nak mampos..!!! tobat aku xmo pergi dah umah wan pasni..hahahah.
lepas makan2 dan usha awek kat umah wan kitorg gerak nak pergi jalan2 kat melaka..pegi umah seri dulu, sebab dia nk tukar baju dulu.. pas siap sume, kitorg gerak pergi bandar melaka..huish..da la panas, jalan jem pulak..tension giler duk dalam keta,..bruk jerk bandar melaka nih..haha.(jgn mara wan)hihi.



pastu kitorg pergi jalan kt bangunan merah..cantik jugak la tempat tuh..tapi aku tengok a-farmosa tu cam bodoh jer..haha.
ni first time aku pergi kat situ..umur 22 tahun bru jejak kat situ..ok la..hehe.




















yang gambar sebelah kiri nih, aku pun pelik bila tengok gambar tuh..camne tiba-tiba kitorang boleh ada family ramai camtuh..huhu. macam family lak..tp tak kenal pon..tah sape2 tah..sebok je datang dan enterframe jugak..mesti dorg tgk sebab amik gambar guna kamera mahal..haha. ha, yang gambar sebelah kanan nih baru btol kitorang..dari kiri.. fat, hadi, man , issey, seri dan nayie...
amik gambar kat sebelah..takut ade orang enterframe lagi,...haha.























pastu naik kat bukit lak..aku pun xtau ape name tempat tuh..naik jer..seri la nih yang ajak naik..penatgak..sampai atas pancit jugak la..haha. erm..mase naik tangga sempat lagi berposing..huhu.

































ni beberapa oarng yang tak berapa nak betol..igt bergambar kat bnda hebat la tuh..padahal kat batu nisan orang mati jer tuh..haha. muka cam bangga jer..xsedar bnda tuh kubor..haha.




wah...!!! kagum sungguh gambar nih.. bole buat cover album nih..sape nak???




control macho seh...!!!bodonye bangunan nih..cmne lah bole jadi kubu..adoii..!!!




perghh..!! bergaya dowh gambar nih..
bole jadi model nih budak2 nih..
bole jadik patong dok kt sogo..hahaha.



merenung kesempitan masa untuk berada disini lagi..masa amat mencemburui kami..huhu.

nnti2 la aku sambung la..malas da nie...

1 comments for this post

haha...bgus artikel ni..leh la aku curik letak dlm blog aku nnti..hehehe...ni sbb bosan la ek bt bnde nih...

Posted on December 9, 2008 at 11:35 AM  

Post a Comment